6 КЛАС
ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ
УРОК № 20
6-А клас, 13.11, 6-Б клас, 14.11
ТЕМА: Яким буває рельєф
суходолу і дна океану
ЗАВДАННЯ:
2. Перегляньте презентаці РЕЛЬЄФ
4. На контурну карту нанесіть не менше 10 об'єктів, згаданих у презентації, зробіть фото, надішліть мені
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 19
6-А клас, 12.11, 6-Б клас, 13.11
ТЕМА: Урок-практикум
Як визначати форми рельєфу
ЗАВДАННЯ:
3. Виконайте в зошиті завдання параграфу 18, ст. 74-76, № 1, 2, 3, 4, 8. Фото мені
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 18
6-А клас, 06.11, 6-Б клас, 07.11
ТЕМА: Як визначають висоту
точок місцевості
ЗАВДАННЯ:
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 17
6-А клас, 05.11, 6-Б клас, 06.11
ТЕМА: Як зовнішні процеси на
Землі формують рельєф
ЗАВДАННЯ:
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 16
6-А клас, 23.10, 6-Б клас, 24.10
ТЕМА: Чому бувають землетруси
та відбувається виверження вулканів
ЗАВДАННЯ:
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 15
6-А клас, 22.10, 6-Б клас, 23.10
ТЕМА: Чому рухаються
літосферні плити
ЗАВДАННЯ:
4. На контурній карті підишіть назви літосферних плит, зробіть фото, надішліть мені
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 14
6-А клас, 16.10, 6-Б клас, 17.10
ТЕМА: Яку будову має Земля та літосфера
ЗАВДАННЯ:
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 13
6-А клас, 15.10, 6-Б клас, 16.10
ТЕМА: Урок-узагальнення. Контрольна робота № 1
ЗАВДАННЯ:
2. Перегляньте презентації за попередні уроки
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 12
6-А клас, 09.10, 6-Б клас, 10.10
ТЕМА: Урок-практикум
Як на планах місцевості й географічних картах визначити напрямки на об’єкти та відстані між ними
ЗАВДАННЯ:
2. Перегляньте презентації за попередні уроки
3. Виконайте в зошиті завдання практичної ст.48-49:
1 - 1,2,3,4
3 - 1,2.
Зробіть фото, надішліть мені
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 11
6-А клас, 08.10, 6-Б клас, 09.10
ТЕМА: Як легенда карти допомагає нам отримати інформацію
ЗАВДАННЯ:
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 10
6-А клас, 02.10, 6-Б клас, 03.10
ТЕМА: Яку інформацію можна отримати з картографічних джерел
ЗАВДАННЯ:
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 9
6-А клас, 01.10, 6-Б клас, 02.10
ТЕМА: Які бувають масштаби
ЗАВДАННЯ:
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 8
6-А клас, 25.09, 6-Б клас, 26.09
ТЕМА: Чим географічна карта
відрізняється від плану місцевості
ЗАВДАННЯ:
2. Перегляньте презентацію КАРТИ
3.Тестів не буде
Зайдіть у журнали, подивіться ваші оцінки з географії, їх має бути чотири. У деяких немає жодної. Тому ті, в кого є борги, здавайте їх, а ті, в кого немає боргів, відпочивайте! Якщо виникнуть питання - пишіть в особисті😀
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 7
6-А клас, 24.09, 6-Б клас, 25.09
ТЕМА: Які є способи зображення
Землі
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 6
6-А клас, 18.09, 6-Б клас, 19.09
ТЕМА: Глобус як модель Землі: види, умовні знаки, напрямки
ЗАВДАННЯ:
3. Виконайте ПРАКТИЧНУ РОБОТУ ст.28-29 , номери завдань 2, 3, 4 - письмово в зошиті, а також намалюйте дві півкулі, підпишіть на них Північний полюс, Південний полюс, екватор, нульовий меридіан, півкулі: північну, південну, західну, східну. Фото роботи надішліть або в групу, або в особисті
УСПІХУ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
УРОК № 5
6-А клас, 17.09, 6-Б клас, 18.09
ТЕМА: Які рухи здійснює наша
планета
ЗАВДАННЯ:
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 4
6-А клас, 11.09, 6-Б клас, 12.09
ТЕМА: Яка форма і розміри
Землі
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію ЗЕМЛЯ
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 3
6-А клас, 10.09, 6-Б клас, 11.09
ТЕМА: Як організувати власне
спостереження
ЗАВДАННЯ:
3. Тестів не буде
Успіху вам!
Все буде Україна!
УРОК № 2
6-А клас, 04.09, 6-Б клас, 04.09
ТЕМА: Що допомагає вивчати Землю
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 03.09, 6-Б клас, 04.09
Вітаю вас з початком нового навчального року!
Для роботи нам знадобляться:
зошит на 18 аркушів у клітинку,
атлас для 6 класу (можна електронний),
контурні карти світу (друковані або електронні)
Протягом вивчення тем ви будете виконувати практичні роботи, наносити на контурні карти географічні об*єкти , робити фото і відправляти у нашу групу у вайбері.
Оцінювання буде відбуватись відповідно критеріїв навчальних досягнень здобувачів освіти:
Рівні навчальних досягнень | Бали | Критерії навчальних досягнень учнів |
I. Початковий | 1 | Учень (учениця) розрізняє окремі географічні явища чи об'єкти (гори і рівнини, суша і океан, село і місто, галузь і т. д.) та з допомогою вчителя знаходить їх на карті |
2 | Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює окремі факти на елементарному рівні, розрізняє один або кілька запропонованих географічних об'єктів і з допомогою вчителя намагається знайти їх на карті |
3 | Учень (учениця) дає нечіткі характеристики географічних об'єктів; за допомогою вчителя знаходить їх на карті, може самостійно розрізнити окремі географічні поняття |
II. Середній | 4 | Учень (учениця) частково відтворює текст підручника, дає нечітке визначення основних понять і термінів за допомогою вчителя. Називає відповідно до теми конкретного уроку компоненти географічної оболонки та складові господарства; повторює за зразком практичну роботу; під час відповіді намагається користуватись географічною картою |
5 | Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу без розкриття причинно-наслідкових зв'язків, описує географічні об'єкти чи явища за типовим планом. Намагається робити висновки без підтвердження їх прикладами; частково володіє обов'язковою географічною номенклатурою |
6 | Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень, передбачених темою уроку, відтворює значну частину вивченого матеріалу у відповідності з його викладом у підручнику. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою |
III. Достатній | 7 | Учень (учениця) має достатні географічні знання й застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про природні та суспільні явища, уміє вести спостереження за навколишнім середовищем; достатньо володіє картографічним матеріалом |
8 | Учень (учениця) засвоїв основні уявлення, поняття й категорії географічної науки про Землю та господарську діяльність людини. Застосовує здобуті знання на практиці, використовуючи прийоми аналізу статистичних даних про господарство і населення, показує їх зміну в часі. Уміє наводити приклади взаємодії людини і природи; знає обов'язкову географічну номенклатуру |
9 | Учень (учениця) на достатньому рівні володіє навчальним матеріалом, може застосовувати його для виконання практичних робіт; має чіткі уявлення про компоненти природи та просторову організацію господарства; пояснює причинно-наслідкові зв'язки у природі й господарстві; майже безпомилково працює з картографічним матеріалом |
IV. Високий | 10 | Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку певних процесів та явищ, передбачених навчальною програмою; пояснює прикладне значення географічних знань, дає розгорнуту відповідь, відбирає необхідні знання; вільно застосовує більшість географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним матеріалом |
11 | Учень (учениця) має глибокі знання про об'єкт вивчення, застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження й висновки, уміє працювати з рекомендованими вчителем джерелами географічної інформації; на високому рівні аналізує та використовує картографічну інформацію |
12 | Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними знаннями в межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення; самостійно аналізує природні та суспільні явища, робить відповідні висновки й узагальнення; здатний розв'язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує |
ТЕМА: ГЕОГРАФІЯ ЯК НАУКА ПРО ЗЕМЛЮ
ЗАВДАННЯ:
3. Поміркуйте, людям яких професій необхідні знання географії
4. Тестів сьогодні не буде
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 25.05.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ
ПІДСУМКОВИЙ БЛОК :
ТЕМА 6.2: ПОВТОРЕННЯ ТЕМИ "ГІДРОСФЕРА"
ЗАВДАННЯ:
ТЕСТИ ДЛЯ ТИХ, ХТО НЕ ЗРОБИВ ТЕМАТИЧНУ ЗА 11.05
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 19.05.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ
ПІДСУМКОВИЙ БЛОК :
ТЕМА 6.2: ПОВТОРЕННЯ ТЕМИ "АТМОСФЕРА"
ЗАВДАННЯ:
2. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 18.05.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ПІДСУМКОВИЙ БЛОК :
ТЕМА 6.2: ПОВТОРЕННЯ ТЕМИ "ЛІТОСФЕРА"
ЗАВДАННЯ:
2. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 12.05.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ПІДСУМКОВИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.12: ПОВТОРЕННЯ
ЗАВДАННЯ:
ДЛЯ ТИХ, ХТО НЕ ЗРОБИВ ВЧОРА ТЕМАТИЧНУ - РОБІТЬ!
ТІ, ХТО ЗРОБИВ - ВИ МОЛОДЦІ, ГАРНИХ ВИХІДНИХ!
2. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 11.05.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ПІДСУМКОВИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.11: ТЕМАТИЧНА АТЕСТАЦІЯ № 6 З ТЕМИ "БІОСФЕРА. НАСЕЛЕННЯ"
ЗАВДАННЯ:
2. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 05.05.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ПРАКТИЧНИЙ БЛОК:
ТЕМА 6.10: ПРАКТИЧНА РОБОТА № 8.
ПОЗНАЧЕННЯ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ НАЙБІЛЬШИХ ДЕРЖАВ СВІТУ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 04.05.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК:
ТЕМА 6.9: НАЙБІЛЬШІ ЗА ПЛОЩЕЮ І ЧИСЕЛЬНІСТЮ НАСЕЛЕННЯ ДЕРЖАВИ СВІТУ. ПОЛІТИЧНА КАРТА СВІТУ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 28.04.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК:
ТЕМА 6.8: ЛЮДСЬКІ РАСИ.
ДОСЛІДЖЕННЯ МИКОЛИ МИКЛУХО-МАКЛАЯ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію РАСИ
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 27.04.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК:
ТЕМА 6.7: КІЛЬКІСТЬ НАСЕЛЕННЯ ЗЕМЛІ, ЙОГО ГУСТОТА
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
Зеленодольськ з висоти пташиного польоту
6-А клас, 6-Б клас, 21.04.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ПРАКТИЧНИЙ БЛОК:
ТЕМА 6.6: ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7. СКЛАДАННЯ ОПИСУ ОДНОГО З ПРИРОДНИХ КОМПЛЕКСІВ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ
ЗАВДАННЯ:
2. Запишіть на аркуші число, тему урокуі дайте письмові відповіді на питання:
1. Географічне положення Зеленодольського міського парку(північ, південь, захід, схід)
2. Виникнення назви "Зеленодольськ"
3.Рельєф, на якому розташований (гірський чи рівнинний)
4.Клімат (чи є зміна пір року, холодний чи теплий, вологий чи сухий)
5.Близкість водойм, яких саме
6. Грунти парку
7.Рослини парку
8.Тварини парку
9. Господарське використання парку
3. Результати розглянемо на наступному уроці
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 20.04.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК:
ТЕМА 6.5: ПРИРОДНІ ЗОНИ ЗЕМЛІ, ЇХ ОСОБЛИВОСТІ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 14.04.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК:
ТЕМА 6.4: ГЕОГРАФІЧНА ОБОЛОНКА
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 13.04.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК:
ТЕМА 6.3: ПРИРОДНІ КОМПЛЕКСИ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 07.04.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК:
ТЕМА 6.2: ВЛАСТИВОСТІ ГРУНТІВ. ГРУНТОВИЙ ПОКРИВ. КАРТА ГРУНТІВ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію ГРУНТИ
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 06.04.2023
МОДУЛЬ № 6. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. БІОСФЕРА
БЛОК ВСТУПУ В МОДУЛЬ:
ТЕМА 6.1: СКЛАДОВІ БІОСФЕРИ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 24.03.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ПІДСУМКОВИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.11: ТЕМАТИЧНА АТЕСТАЦІЯ № 5 З ТЕМИ "ГІДРОСФЕРА"
ЗАВДАННЯ:
2. Дайте відповіді на ТЕСТИ
3. На контурну карту необхідно нанести об'єкти гідросфери (океани, моря, острови, річки, озера), які ми з вами вивчили, але я пропоную просто пройти ТЕСТИ -2.
ЦЕ ДЛЯ ТИХ, ХТО ЩЕ НЕ ВИКОНАВ
ЯКЩО ВИ НЕ ЗРОБИЛИ ТЕМАТИЧНУ, ТО ОБОВ'ЯЗКОВО ВИКОНАЙТЕ ЗАРАЗ!
ЯКЩО ЗРОБИЛИ - ВИ СУПЕР-ПУПЕР МОЛОДЦІ, ВІДПОЧИВАЙТЕ!
6-А клас, 6-Б клас, 23.03.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.10: ТЕМАТИЧНА АТЕСТАЦІЯ № 5 З ТЕМИ "ГІДРОСФЕРА"
ЗАВДАННЯ:
2. Дайте відповіді на ТЕСТИ
3. На контурну карту необхідно нанести об'єкти гідросфери (океани, моря, острови, річки, озера), які ми з вами вивчили, але я пропоную просто пройти ТЕСТИ -2.
ЦЕ ДЛЯ ТИХ, ХТО ЩЕ НЕ ВИКОНАВ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 17.03.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.9: ЗНАЧЕННЯ ВОД СУХОДОЛУ ДЛЯ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ. ОХОРОНА ВОД
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. На контурну карту необхідно нанести об'єкти гідросфери (океани, моря, острови, річки, озера), які ми з вами вивчили, але я пропоную просто пройти ТЕСТИ -2.
ЦЕ ДЛЯ ТИХ, ХТО ЩЕ НЕ ВИКОНАВ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 16.03.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.8: ВОДИ СУХОДОЛУ. ПІДЗЕМНІ ВОДИ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. На контурну карту необхідно нанести об'єкти гідросфери (океани, моря, острови, річки, озера), які ми з вами вивчили, але я пропоную просто пройти ТЕСТИ -2.
ЦЕ ДЛЯ ТИХ, ХТО ЩЕ НЕ ВИКОНАВ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 10.03.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.7: ВОДИ СУХОДОЛУ. ЛЬОДОВИКИ. БАГАТОРІЧНА МЕРЗЛОТА
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. На контурну карту необхідно нанести об'єкти гідросфери (океани, моря, острови, річки, озера), які ми з вами вивчили, але я пропоную просто пройти ТЕСТИ -2.
ЦЕ ДЛЯ ТИХ, ХТО ЩЕ НЕ ВИКОНАВ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКЕ ВОДОСХОВИЩЕ
6-А клас, 6-Б клас, 09.03.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.6: ВОДИ СУХОДОЛУ.
ШТУЧНІ ВОДОЙМИ: СТАВКИ, ВОДОСХОВИЩА, КАНАЛИ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. На контурну карту необхідно нанести об'єкти гідросфери (океани, моря, острови, річки, озера), які ми з вами вивчили, але я пропоную просто пройти ТЕСТИ -2.
ЦЕ ДЛЯ ТИХ, ХТО ЩЕ НЕ ВИКОНАВ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 03.03.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.6: ВОДИ СУХОДОЛУ. БОЛОТА
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію БОЛОТА
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. На контурну карту необхідно нанести об'єкти гідросфери (океани, моря, острови, річки, озера), які ми з вами вивчили, але я пропоную просто пройти ТЕСТИ -2.
ЦЕ ДЛЯ ТИХ, ХТО ЩЕ НЕ ВИКОНАВ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 02.03.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ПРАКТИЧНИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.5: ВОДИ СУХОДОЛУ. ОЗЕРА.
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 6.
НАНЕСЕННЯ НА КОНТУРНУ КАРТУ НАЙБІЛЬШИХ МОРІВ, ОСТРОВІВ,
РІЧОК, ОЗЕР
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію ОЗЕРА
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. На контурну карту необхідно нанести об'єкти гідросфери (океани, моря, острови, річки, озера), які ми з вами вивчили, але я пропоную просто пройти ТЕСТИ -2
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 24.02.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.4: ВОДИ СУХОДОЛУ. РІЧКИ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 23.02.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.3: ЖИТТЯ В ОКЕАНАХ І МОРЯХ.
БАГАТСТВО ВОД СВІТОВОГО ОКЕАНУ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 17.02.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК :
ТЕМА 5.2: ВЛАСТИВОСТІ ВОД СВІТОВОГО ОКЕАНУ.
РУХИ ВОДИ В СВІТОВОМУ ОКЕАНІ
ЗАВДАННЯ:
1. Прочитайте параграф підручника 40 та 41 до ст.169 за посиланням Географія 6 клас
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 16.02.2023
МОДУЛЬ № 5. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ГІДРОСФЕРА
БЛОК ВСТУПУ В МОДУЛЬ:
ТЕМА 5. 1: ГІДРОСФЕРА. СВІТОВИЙ ОКЕАН ТА ЙОГО ЧАСТИНИ
ЗАВДАННЯ:
Всі завдання презентації виконайте за допомогою карти
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 10.02.2022
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ БЛОК:
ТЕМА 4.10: ТЕМАТИЧНА АТЕСТАЦІЯ № 3 З ТЕМИ "АТМОСФЕРА"
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте попередні презентації
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 09.02.2023
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК:
ТЕМА 4.9: КЛІМАТ. КЛІМАТОТВІРНІ ЧИННИКИ. КАРТА КЛІМАТИЧНИХ ПОЯСІВ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію КЛІМАТ та презентацію про кліматичні пояси
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 03.02.2023
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
ПРАКТИЧНИЙ БЛОК:
ТЕМА 4.8: ПОГОДА, ЇЇ ЕЛЕМЕНТИ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію ПОГОДА
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 02.02.2023
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК
ТЕМА 4.7: АТМОСФЕРНИЙ ТИСК
ДОБРИЙ ДЕНЬ, ДІТИ! ДУЖЕ ХОЧУ ЗУСТРІТИСЯ З ВАМИ, АЛЕ, НА ЖАЛЬ, ЦЬОМУ ЗАВАЖАЄ ВИМКНЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ. ДУЖЕ СПОДІВАЮСЬ, ЩО В П'ЯТНИЦЮ ЗУСТРІНЕМОСЬ!
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 27.01.2023
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК
ТЕМА 4.6: ХМАРИ. ВИДИ ХМАР. ОПАДИ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 26.01.2023
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК
ТЕМА 4.5: ВОДА В АТМОСФЕРІ, ВИПАРОВУВАННЯ, ВОЛОГІСТЬ ПОВІТРЯ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 20.01.2023
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК
ТЕМА 4.4: ВІТЕР
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію ВІТЕР
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 19.01.2023
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК
ТЕМА 4.3: КЛІМАТИЧНА КАРТА. ТЕПЛОВІ ПОЯСИ ЗЕМЛІ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 13.01.2023
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
БЛОК ВСТУПУ В МОДУЛЬ
ТЕМА 4.1: ДОБОВИЙ І РІЧНИЙ ХІД ТЕМПЕРАТУРИ ПОВІТРЯ
ЗАВДАННЯ:
З КОЖНИМ КІЛОМЕТРОМ ВГОРУ ТЕМПЕРАТУРА ПОВІТРЯ
ЗМЕНШУЄТЬСЯ НА 6 ГРАДУСІВ
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас, 12.01.2023
МОДУЛЬ № 4. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. АТМОСФЕРА
БЛОК ВСТУПУ В МОДУЛЬ
ТЕМА 4.1: БУДОВА АТМОСФЕРИ. ВЛАСТИВОСТІ ПОВІТРЯ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
6-А клас, 6-Б клас 23.12.2022
МОДУЛЬ № 3: ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ПІДСУМКОВИЙ БЛОК :
ТЕМА 3.13: ДОБРОГО ВЕЧОРА, МИ З УКРАЇНИ!
ТІ, ХТО ДОБРЕ ПРАЦЮВАВ І ОТРИМАВ ГАРНУ ОЦІНКУ, ВІДПОЧИВАЙТЕ!
ТІ, КОГО НЕ ВЛАШТОВУЄ ОЦІНКА ЗА СЕМЕСТР, ПРОХОДЬТЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗАОЧНИКІВ !
УСПІХІВ ВАМ І ВЕСЕЛИХ СВЯТ!
6-А клас, 6-Б клас 22.12.2022
МОДУЛЬ № 3: ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ПІДСУМКОВИЙ БЛОК :
ТЕМА 3.12: ДОБРОГО ВЕЧОРА, МИ З УКРАЇНИ!
ТІ, ХТО ДОБРЕ ПРАЦЮВАВ І ОТРИМАВ ГАРНУ ОЦІНКУ, ВІДПОЧИВАЙТЕ!
ТІ, КОГО НЕ ВЛАШТОВУЄ ОЦІНКА ЗА СЕМЕСТР, ПРОХОДЬТЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗАОЧНИКІВ !
УСПІХІВ ВАМ І ВЕСЕЛИХ СВЯТ!
6-А клас, 6-Б клас, 16.12.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ БЛОК:
ТЕМА 3.11: ТЕМАТИЧНА АТЕСТАЦІЯ № 3 З ТЕМИ "ЛІТОСФЕРА"
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте попередні презентації
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. Якщо ви ще не зробили, то нанесіть на контурну карту основні форми рельєфу Землі:
Гори і нагір'я: Гімалаї (м. Джомолунгма), Анди, Кордильєри, Альпи, Атлас, Карпати( г. Говерла), Кримські, Скандинавські, Кавказ, Урал, Памір, Великий Вододільний хребет.
Вулкани: Ключевська Сопка, Етна, Гекла, Везувій, Кракатау, Фудзіяма, Кіліманджаро, Еребус.
Плоскогір'я: Східно-Сибірське, плато Декан, Бразильське плоскогір’я.
Височини: Східно- Європейська рівнина, Придніпровська, Подільська, Волинська.
Рівнини та низовини: Західно-Сибірська, Прикаспійська, Придніпровська, Причорноморська, Індо-Ганзька, Месопотамська, Амазонська.
Зробіть фото і прикріпіть
ТУТКарту можете намалювати "від руки"
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 09.12.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
МЕТОДИЧНИЙ БЛОК:
ТЕМА 3.10: УНІКАЛЬНІ ФОРМИ РЕЛЬЄФУ ЗЕМНОЇ КУЛІ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. Нанесіть на контурну карту основні форми рельєфу Землі:
Гори і нагір'я: Гімалаї (м. Джомолунгма), Анди, Кордильєри, Альпи, Атлас, Карпати( г. Говерла), Кримські, Скандинавські, Кавказ, Урал, Памір, Великий Вододільний хребет.
Вулкани: Ключевська Сопка, Етна, Гекла, Везувій, Кракатау, Фудзіяма, Кіліманджаро, Еребус.
Плоскогір'я: Східно-Сибірське, плато Декан, Бразильське плоскогір’я.
Височини: Східно- Європейська рівнина, Придніпровська, Подільська, Волинська.
Рівнини та низовини: Західно-Сибірська, Прикаспійська, Придніпровська, Причорноморська, Індо-Ганзька, Месопотамська, Амазонська.
Зробіть фото і прикріпіть
ТУТКарту можете намалювати "від руки"
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 09.12.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ПРАКТИЧНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 3.9: РЕЛЬЄФ ДНА СВІТОВОГО ОКЕАНУ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. Нанесіть на контурну карту основні форми рельєфу Землі:
Гори і нагір'я: Гімалаї (м. Джомолунгма), Анди, Кордильєри, Альпи, Атлас, Карпати( г. Говерла), Кримські, Скандинавські, Кавказ, Урал, Памір, Великий Вододільний хребет.
Вулкани: Ключевська Сопка, Етна, Гекла, Везувій, Кракатау, Фудзіяма, Кіліманджаро, Еребус.
Плоскогір'я: Східно-Сибірське, плато Декан, Бразильське плоскогір’я.
Височини: Східно- Європейська рівнина, Придніпровська, Подільська, Волинська.
Рівнини та низовини: Західно-Сибірська, Прикаспійська, Придніпровська, Причорноморська, Індо-Ганзька, Месопотамська, Амазонська.
Зробіть фото і прикріпіть
ТУТКарту можете намалювати "від руки"
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 08.12.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 3.8: ОСНОВНІ ФОРМИ РЕЛЬЄФУ. ГОРИ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію ГОРИ
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
4. Нанесіть на контурну карту основні форми рельєфу Землі:
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 02.12.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 3.7: ОСНОВНІ ФОРМИ РЕЛЬЄФУ. РІВНИНИ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію РІВНИНИ
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 01.12.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 3.6: МІНЕРАЛИ І ГІРСЬКІ ПОРОДИ. КОРИСНІ КОПАЛИНИ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 25.11.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 3.4: ЗОВНІШНІ ПРОЦЕСИ ЗЕМЛІ. ВИВІТРЮВАННЯ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 24.11.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 3.3: ВНУТРІШНІ ПРОЦЕСИ ЗЕМЛІ. ВУЛКАНИ І ВУЛКАНІЗМ
ЗАВДАННЯ:
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ БУДЕ ЗА РОЗКЛАДОМ, ЯКЩО НЕ ВИМКНУТЬ СВІТЛО
2. Або перегляньте презентацію ВУЛКАНИ
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 18.11.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 3.3: ВНУТРІШНІ ПРОЦЕСИ ЗЕМЛІ. ЗЕМЛЕТРУСИ
ЗАВДАННЯ:
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ БУДЕ НА НАСТУПНОМУ ТИЖНІ
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 17.11.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 3.2: ЛІТОСФЕРНІ ПЛИТИ
ЗАВДАННЯ:
ПОСИЛАННЯ НА ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЮ БУДЕ ЗА РОЗКЛАДОМ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 11.11.2022
МОДУЛЬ № 3. ОБОЛОНКИ ЗЕМЛІ. ЛІТОСФЕРА
ВСТУПНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 3.1: ВНУТРІШНЯ БУДОВА ЗЕМЛІ
НАВКОЛО НАШОЇ ПЛАНЕТИ ІСНУЮТЬ ДЕКІЛЬКА ОБОЛОНОК:
ТВЕРДА ОБОЛОНКА - ЛІТОСФЕРА,
ВОДНА ОБОЛОНКА - ГІДРОСФЕРА,
ПОВІТРЯНА ОБОЛОНКА - АТМОСФЕРА,
ЖИВА ОБОЛОНКА - БІОСФЕРА.
МИ ПОЧИНАЄМО ВЧИТИ ПЕРШУ ОБОЛОНКУ - ЛІТОСФЕРУ І ДІЗНАЄМОСЬ:
ЯКУ БУДОВУ МАЄ ЗЕМЛЯ І З ЧОГО ВОНА СКЛАДАЄТЬСЯ,
ЧОМУ І ДЕ ВІДБУВАЮТЬСЯ ЗЕМЛЕТРУСИ І ВИВЕРГАЮТЬСЯ ВУЛКАНИ,
ЯКІ БУВАЮТЬ ГОРИ І РІВНИНИ ТА БАГАТО ІНШОГО...
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 10.11.2022
МОДУЛЬ № 2. ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ БЛОК
ТЕМА 2.10: ТЕМАТИЧНА АТЕСТАЦІЯ З ТЕМИ "ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ"
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте попередні презентації
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 04.11.2022
МОДУЛЬ № 2.ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ПРАКТИЧНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 2.9: ГЕОГРАФІЧНІ КООРДИНАТИ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 03.11.2022
МОДУЛЬ № 2.ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ПРАКТИЧНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 2.8: ГЕОГРАФІЧНІ КООРДИНАТИ
Зустрічаємось онлайн : 6-А о 12.50, 6-Б о 13.45.
Посилання вам нададуть класні керівники
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 21.10.2022
МОДУЛЬ № 2.ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 2.7: ГРАДУСНА СІТКА НА ГЛОБУСІ Й КАРТІ
Можливо всі ви вмієте грати у морський бій.
Тема, яку ми починаємо і будемо вчити три уроки, дуже схожа на морський бій і називається "ГЕОГРАФІЧНІ КООРДИНАТИ".
Після канікул обов*язково зустрінемось онлайн і детально вивчемо цю непросту,
але дуже цікаву тему.
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ підказка - відповіді на тести шукайте у презентації
Успіху вам!
Все буде Україна!
ГАРНИХ КАНІКУЛ!
6-А клас, 6-Б клас, 20.10.2022
МОДУЛЬ № 2.ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 2.7: ГЕОГРАФІЧНІ КАРТИ, ЇХ ЕЛЕМЕНТИ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію Карта
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ підказка - відповіді на тести шукайте у презентації
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 14.10.2022
МОДУЛЬ № 2.ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 2.6: ПЛАН МІСЦЕВОСТІ, ЙОГО ОСНОВНІ ОЗНАКИ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію ПЛАН
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 13.10.2022
МОДУЛЬ № 2.ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 2.5: АБСОЛЮТНА І ВІДНОСНА ВИСОТА МІСЦЕВОСТІ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію Висоти
3. Дайте відповіді на тести Підказка - всі відповіді шукайте у презентації )
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 07.10.2022
МОДУЛЬ № 2. ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ПРАКТИЧНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 2.4: МАСШТАБ ТА ЙОГО ВИДИ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію
Отже,
ПРИКЛАД № 1. Як перевести числовий масштаб в іменований:
1: 100000 - це числовий
в 1 см 100000 см - це іменований. Але сантиметри можна перевести в метри:
в 1 см 1000 м. А тут метри можна перевести в кілометри:
в 1 см 1 км -це іменований.
ПРИКЛАД № 2. Переводимо числовий масштаб в іменований:
1: 5000000
в 1 см 5000000 см
в 1 см 50000 м
в 1 см 50 км
ПРИКЛАД № 3. Як перевести іменований масштаб в числовий:
в 1 см 1 км - це іменований. Переводимо кілометри у метри:
в 1 см 1000 м. Потім переводимо метри в сантиметри:
в 1 см 100000 см. Прибираємо всі букви:
1: 100000 - це числовий.
ПРИКЛАД № 4. Переводимо іменований масштаб в числовий:
в 1 см 20 км
в 1 см 20000 м
в 1 см 2000000 см
1: 2000000
ЗАДАЧА № 5.
Масштаб в 1 см 5 км
на карті це 2 см
скільки буде на місцевості?
5 км х 2 см =10 км
ЗАДАЧА № 6.
Масштаб в 1 см 100 м
на карті це 4 см
скільки буде на місцевості?
100 м х 4 см =2000 м або 2 км
ЗАДАЧА № 7.
Масштаб в 1 см 10 км
на місцевості це 30 км
скільки буде на карті?
30 км: 10 км = 3 см
ЗАДАЧА № 8.
Масштаб в 1 см 5 км
на місцевості це 25 км
скільки буде на карті?
25 км: 5 км = 5 см
ЗАДАЧА 9*.
На карті 1 см
на місцевості 5 км
який масштаб карти?
5км: 1 см = 5 км
М в 1 см 5 км
ЗАДАЧА 10*.
На карті 3 см
на місцевості 120 км
який масштаб карти?
120 км: 3 см =40 км
М в 1 см 40 км
3. Запишіть у зошиті число, практична робота № 1 і розв*язання наступних задач, зробіть фото і відправте
СЮДИ Задачі 1-4 -обов*язково, 5 - для тих, хто хоче високу оцінку!
________________________________________________________________
ЗАДАЧА № 1.
Переведіть числовий масштаб в іменований:
А)1: 2500000
Б)1: 900000
ЗАДАЧА № 2.
Переведіть іменований масштаб в числовий:
А)в 1 см 3 км
Б)в 1 см 100 км
ЗАДАЧА № 3.
А)Масштаб в 1 см 500 м
на карті це 2 см
скільки буде на місцевості?
Б)Масштаб в 1 см 500 м
на карті це 2 см
скільки буде на місцевості?
ЗАДАЧА № 4.
А)Масштаб в 1 см 100 км
на місцевості це 800 км
скільки буде на карті?
Б)Масштаб в 1 см 35 км
на місцевості це 70 км
скільки буде на карті?
ЗАДАЧА № 5*.
А)На карті 10 см
на місцевості 100 км
який масштаб карти?
Б)На карті 5 см
на місцевості 45 км
який масштаб карти?
_________________________________________________________-
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 06.10.2022
МОДУЛЬ № 2.ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 2.3: ЗОБРАЖЕННЯ ЗЕМНОЇ ПОВЕРХНІ
ЗАВДАННЯ:
2. Уважно ознайомтесь з малюнком
3. Дайте відповіді на ТЕСТИ
Успіху вам!
Все буде Україна!
МОДУЛЬ № 2.ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 2.2: КОМПАС. АЗИМУТ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентацію Азимут
3. Дайте відповіді на тести
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 29.09.2022
МОДУЛЬ № 2.ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ І КАРТІ
ВСТУПНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 1.7: СПОСОБИ ОРІЄНТУВАННЯ НА МІСЦЕВОСТІ.
ВИЗНАЧЕННЯ СТОРІН ГОРИЗОНТУ
ЗАВДАННЯ:
3. Запишіть у зошиті число, домашня робота і п*ять прикладів того, як можна зорієнтуватись на місцевості, наприклад:
1.Можна зорієнтуватись за деревами - мох на них завжди росте з півночі...
Потім сфотографуйте вашу роботу і прикріпіть ТУТ
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 23.09.2022
МОДУЛЬ № 1: ВСТУП. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗЕМЛІ
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ БЛОК
ТЕМА 1.7: ГЕОГРАФІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
ЗАВДАННЯ:
2. Або перегляньте презентації на попередніх уроках
3. Дайте відповіді на тести
Успіху вам!
Все буде Україна!
6-А клас, 6-Б клас, 22.09.2022МОДУЛЬ № 1: ВСТУП. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗЕМЛІ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА 1.6: СУЧАСНІ ГЕОГРАФІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
ЗАВДАННЯ:
3. Поміркуйте, що можна досліджувати в наш час
4. Дайте відповіді на тести
Успіху вам!
Все буде Україна!
Завдяки таким кораблям відбувались відкриття нових земель
6-А клас, 6-Б клас, 16.09
1. 5. ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ
ТЕМА: ПЕРШЕ НАВКОЛОСВІТНЯ ПОДОРОЖ.
ВІДКРИТТЯ АВСТРАЛІЇ ТА АНТАРКТИДИ
ЗАВДАННЯ:
3. Дайте відповіді на тести
Успіху вам!
Все буде Україна!
Добрий день, Оксано Анатоліївна! В тесті за 21.04.2021 я не згоден з відповіддю на питання про населення.На цьому ж сайті який Ви нам дали було написано 7,8 мрлд, а в тесті 7,2 млрд.
ВідповістиВидалитиА где найти за 2021.
ВідповістиВидалити