6 клас географія

                                                     

  6 КЛАС
ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ


УРОК № 1 
6-А  клас, 02.09,  6-Б  клас, 02.09

Вітаю вас  з початком нового навчального року!

Для роботи нам знадобляться:

електронний підручник Географія 6 клас
зошит на 18 аркушів у клітинку,
атлас для 6 класу (можна електронний),
контурні карти світу  (друковані або електронні) 

Протягом вивчення тем ви будете виконувати практичні роботи, наносити на контурні карти географічні об*єкти , робити фото і відправляти  у нашу групу у вайбері.

Оцінювання буде відбуватись відповідно критеріїв навчальних досягнень здобувачів освіти:
 

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) розрізняє окремі географічні явища чи об'єкти (гори і рівнини, суша і океан, село і місто, галузь і т. д.) та з допомогою вчителя знаходить їх на карті

2

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює окремі факти на елементарному рівні, розрізняє один або кілька запропонованих географічних об'єктів і з допомогою вчителя намагається знайти їх на карті

3

Учень (учениця) дає нечіткі характеристики географічних об'єктів; за допомогою вчителя знаходить їх на карті, може самостійно розрізнити окремі географічні поняття

 

II. Середній

4

Учень (учениця) частково відтворює текст підручника, дає нечітке визначення основних понять і термінів за допомогою вчителя. Називає відповідно до теми конкретного уроку компоненти географічної оболонки та складові господарства; повторює за зразком практичну роботу; під час відповіді намагається користуватись географічною картою

5

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу без розкриття причинно-наслідкових зв'язків, описує географічні об'єкти чи явища за типовим планом. Намагається робити висновки без підтвердження їх прикладами; частково володіє обов'язковою географічною номенклатурою

6

Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень, передбачених темою уроку, відтворює значну частину вивченого матеріалу у відповідності з його викладом у підручнику. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) має достатні географічні знання й застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про природні та суспільні явища, уміє вести спостереження за навколишнім середовищем; достатньо володіє картографічним матеріалом

8

Учень (учениця) засвоїв основні уявлення, поняття й категорії географічної науки про Землю та господарську діяльність людини. Застосовує здобуті знання на практиці, використовуючи прийоми аналізу статистичних даних про господарство і населення, показує їх зміну в часі. Уміє наводити приклади взаємодії людини і природи; знає обов'язкову географічну номенклатуру

9

Учень (учениця) на достатньому рівні володіє навчальним матеріалом, може застосовувати його для виконання практичних робіт; має чіткі уявлення про компоненти природи та просторову організацію господарства; пояснює причинно-наслідкові зв'язки у природі й господарстві; майже безпомилково працює з картографічним матеріалом

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку певних процесів та явищ, передбачених навчальною програмою; пояснює прикладне значення географічних знань, дає розгорнуту відповідь, відбирає необхідні знання; вільно застосовує більшість географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним матеріалом

11

Учень (учениця) має глибокі знання про об'єкт вивчення, застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження й висновки, уміє працювати з рекомендованими вчителем джерелами географічної інформації; на високому рівні аналізує та використовує картографічну інформацію

12

Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними знаннями в межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення; самостійно аналізує природні та суспільні явища, робить відповідні висновки й узагальнення; здатний розв'язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує



ТЕМА: ГЕОГРАФІЯ ЯК НАУКА ПРО ЗЕМЛЮ

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 1 до ст. 7 Географія 6 клас

2. Перегляньте презентацію  Географія

3. Поміркуйте, людям яких професій необхідні знання географії

4. Тестів сьогодні не буде

До зустрічі у ліцеї наступного тижня!

УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
































УРОК № 68
6-А клас,  21.05,    6-Б клас,  21.05 (синхронно)

ТЕМА:   Урок- подорож.  Країни світу. Австралія
  
ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 60    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентації    АВСТРАЛІЯ ,   ОКЕАНІЯ та   ПРИРОДА АВСТРАЛІЇ

3.   На контурну карту нанесіть найбільші держави світу  

Успіху вам!
Все буде Україна! 







УРОК № 67
6-А клас,  20.05,    6-Б клас,  21.05 (синхронно)

ТЕМА:   Урок- вікторина.  Країни світу. Африка
  
ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 60    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    АФРИКА  та  ПРИРОДА АФРИКИ

3.   На контурну карту нанесіть найбільші держави світу  

Успіху вам!
Все буде Україна! 





УРОК № 66
6-А клас,  14.05,    6-Б клас,  14.05 (синхронно)

ТЕМА:   Урок- вікторина.  Країни світу. Америка
  
ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 60    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   НАСЕЛЕННЯ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ  


3.   На контурну карту нанесіть найбільші держави світу  

Успіху вам!
Все буде Україна! 





УРОК № 65
6-А клас,  13.05,    6-Б клас,  14.05 (асинхронно)

ТЕМА:   Екологічна толока.  Країни світу. Азія
  
ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 60    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    КРАЇНИ АЗІЇ

3.    Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 




УРОК № 64
6-А клас,  07.05,     6-Б клас,  07.05 (синхронно)

ТЕМА:   Екологічна толока.  Країни світу. Європа
  
ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 60    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    КРАЇНИ ЄВРОПИ

3.    Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 






УРОК № 63
6-А клас,  06.05,     6-Б клас,  07.05 (синхронно)

ТЕМА:   Що таке антропосфера
  
ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 59    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    АНТРОПОСФЕРА

3.    Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 





УРОК № 62
6-А клас,  30.04,     6-Б клас,  30.04 (синхронно)

ТЕМА:   Урок-практикум
Дослідження взаємозв’язків у природному комплексі своєї місцевості
 
ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 58    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    ПРИРОДНІ ЗОНИ

3.    Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 





УРОК № 61
6-А клас,  29.04,     6-Б клас,  29.04 (синхронно)

ТЕМА:   Як людина охороняє природне середовище
 
ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 57    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    ОХОРОНА ПРИРОДИ та


3.    Виконайте  ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 



УРОК № 61
6-А клас,  29.04,     6-Б клас,  29.04 (синхронно)

ТЕМА:   Як людина охороняє природне середовище
 
ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 57    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    ОХОРОНА ПРИРОДИ та


3.    Виконайте  ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 






УРОК № 60
6-А клас,  23.04,     6-Б клас,  23.04 (синхронно)

ТЕМА:    Урок-екскурсія.
                                             Чим цікаве природне середовище

ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи № 56    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ПРИРОДНЕ СЕРЕДОВИЩЕ

3.   ТЕСТІВ НЕ БУДЕ😊

Успіху вам!
Все буде Україна! 




УРОК № 59
6-А клас,  22.04,     6-Б клас,  23.04 (синхронно)

ТЕМА:   Які бувають природні комплекси

ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи № 55    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ПРИРОДНІ КОМПЛЕКСИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 




УРОК № 58
6-А клас,  16.04,     6-Б клас,  16.04 (синхронно)

ТЕМА:   Що таке географічна оболонка

ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи № 54    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ГЕОГРАФІЧНА ОБОЛОНКА

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 






УРОК № 57
6-А клас,  15.04,     6-Б клас,  15.04 (синхронно)

ТЕМА:    У чому проявляється різноманітність природних комплексів

ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи № 52    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ВИДИ ПРИРОДНИХ КОМПЛЕКСІВ

3.  Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!Що таке географічна оболонка



УРОК № 56

6-А клас,  09.04,     6-Б клас,  09.04 (синхронно)

ТЕМА:   Чому ґрунт називають «особливим природним тілом»

ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи № 52    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ГРУНТ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 55

6-А клас,  08.04,     6-Б клас,  09.04 (синхронно)

ТЕМА:   На які біологічні ресурси багата Земля
ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи № 51    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   БІОРЕСУРСИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 54

6-А клас,  02.04,     6-Б клас,  02.04 (синхронно)

ТЕМА:    Що об’єднує біосфера
Складові біосфери, взаємозв’язки між оболонками Землі. 
Земельні ресурси.  Людина і біосфера.


ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи № 50    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію  БІОСФЕРА

3.  Виконайте   ТЕСТИ

4. ДЛЯ РОЗУМНИКІВ І РОЗУМНИЧОК (на додаткову оцінку):
Створити проєкт «Збереження біосфери»

Успіху вам!
Все буде Україна!




УРОК № 53

6-А клас,  01.04,     6-Б клас,  02.04 (синхронно)

ТЕМА:   
 Урок екскурсія до місцевої водойми (річки, озера, ставка).
                                  Екологічні проблеми водойм своєї місцевості


ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи №  37-48  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентації попередніх уроків

3.   Створити пам’ятки про правила безпечної поведінки під час повеней,
 катастрофічних паводків, 
льодоставу й льодоходу, 
шторму, 
цунамі, 
перебування на березі водойми,
 руху болотистою місцевістю.

Вибрати одну тему, створити пам'ятку, надіслати мені

Успіху вам!
Все буде Україна!




УРОК № 52

6-А клас,  19.03,     6-Б клас,  19.03 (синхронно)

ТЕМА:     Узагальнення з теми "Гідросфера"


ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи №  37-48  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентації попередніх уроків

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!





6-А клас,  18.03,   6-Б клас,  19.03 (синхронно)

ТЕМА:   Як людина взаємодіє з гідросферою  

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  48  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    ВПЛИВ ЛЮДИНИ НА ГІДРОСФЕРУ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

4. Нанесіть на контурну карту і надішліть мені до кінця тижня:

Річки:

Амазонка, Міссісіпі, Дніпро, Дунай, Тигр, Євфрат,

 Інд, Ганг, Янцзи, Хуанхе, Конго, Ніл, Муррей.

Озера:

Каспійське, Аральське, Байкал, Балхаш, Ладозьке,

 Онезьке, Великі Американські озера

 (Верхнє, Гурон, Мічиган, Ері, Онтаріо), Вікторія, 

Танганьїка, Ейр, Мертве море.


Успіху вам!
Все буде Україна!

6-А клас,  12.03,   6-Б клас,  12.03 (синхронно)

ТЕМА:    Які особливості підземних вод

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  47  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    ПІДЗЕМНІ ВОДИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

4. Нанесіть на контурну карту:

Річки:

Амазонка, Міссісіпі, Дніпро, Дунай, Тигр, Євфрат,

 Інд, Ганг, Янцзи, Хуанхе, Конго, Ніл, Муррей.

Озера:

Каспійське, Аральське, Байкал, Балхаш, Ладозьке,

 Онезьке, Великі Американські озера

 (Верхнє, Гурон, Мічиган, Ері, Онтаріо), Вікторія, 

Танганьїка, Ейр, Мертве море.


Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 49

6-А клас,  11.03,   6-Б клас,  12.03 (синхронно)

ТЕМА:    Які водойми створила людина. 
Льодовики та багаторічна мерзлота – це одне й те ж?

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  46  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентації  ЛЬОДОВИКИ   та  ШТУЧНІ ВОДОЙМИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

4. Нанесіть на контурну карту:

Річки:

Амазонка, Міссісіпі, Дніпро, Дунай, Тигр, Євфрат, Інд, Ганг, Янцзи, Хуанхе, Конго, Ніл, Муррей.

Озера:

Каспійське, Аральське, Байкал, Балхаш, Ладозьке, Онезьке, Великі Американські озера (Верхнє, Гурон, Мічиган, Ері, Онтаріо), Вікторія, Танганьїка, Ейр, Мертве море.


Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 48

6-А клас,  05.03,   6-Б клас,  05.03  (синхронно)

ТЕМА:    Як утворюються болота

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  45  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   БОЛОТА

3.  Виконайте   ТЕСТИ

4. На контурну карту нанести:

Моря:

Чорне, Азовське, Середземне, Червоне, Берингове, 

   Охотське, Японське, Баренцове, Карибське.

Глибоководні жолоби:

Маріанський 

Протоки:

Гібралтарську, Керченську, Беринга, Мозамбіцька,

 Дрейка,   Босфор.

Затоки:

Біскайська, Перська, Бенгальська, Мексиканська, Гвінейська, Велика Австралійська, Гудзонова 

Острови:

Гренландія, Великобританія, Мадагаскар, Шрі-Ланка, 

Великі   Зондські (Калімантан,  Нова Гвінея),  Японські, 

 Великі Антильські (Куба, Гаїті).

Півострови:

Аравійський, Скандинавський, Індостан, Індокитай,  

 Кримський, Сомалі, Лабрадор.

Морські течії:

Гольфстрім, Північно-Атлантичний, Північна  пасатна,

 Південна  пасатна, Течія Західних Вітрів.


Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 47

6-А клас,  04.03,   6-Б клас,  05.03  (синхронно)

ТЕМА:    Урок-подорож. Озера України

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  44  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ОЗЕРА УКРАЇНИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ про річки і озера

4. На контурну карту нанести:

Моря:

Чорне, Азовське, Середземне, Червоне, Берингове, 

   Охотське, Японське, Баренцове, Карибське.

Глибоководні жолоби:

Маріанський 

Протоки:

Гібралтарську, Керченську, Беринга, Мозамбіцька,

 Дрейка,   Босфор.

Затоки:

Біскайська, Перська, Бенгальська, Мексиканська, Гвінейська, Велика Австралійська, Гудзонова 

Острови:

Гренландія, Великобританія, Мадагаскар, Шрі-Ланка, 

Великі   Зондські (Калімантан,  Нова Гвінея),  Японські, 

 Великі Антильські (Куба, Гаїті).

Півострови:

Аравійський, Скандинавський, Індостан, Індокитай,  

 Кримський, Сомалі, Лабрадор.

Морські течії:

Гольфстрім, Північно-Атлантичний, Північна  пасатна,

 Південна  пасатна, Течія Західних Вітрів.


Успіху вам!
Все буде Україна!




УРОК № 46

6-А клас,  26.02,   6-Б клас,  26.02 (синхронно)

ТЕМА:    Як утворюється озеро

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  43  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію  ОЗЕРА

3.  Виконайте   ТЕСТИ

4. На контурну карту нанести:

Моря:

Чорне, Азовське, Середземне, Червоне, Берингове, 

   Охотське, Японське, Баренцове, Карибське.

Глибоководні жолоби:

Маріанський 

Протоки:

Гібралтарську, Керченську, Беринга, Мозамбіцька,

 Дрейка,   Босфор.

Затоки:

Біскайська, Перська, Бенгальська, Мексиканська, Гвінейська, Велика Австралійська, Гудзонова 

Острови:

Гренландія, Великобританія, Мадагаскар, Шрі-Ланка, 

Великі   Зондські (Калімантан,  Нова Гвінея),  Японські, 

 Великі Антильські (Куба, Гаїті).

Півострови:

Аравійський, Скандинавський, Індостан, Індокитай,  

 Кримський, Сомалі, Лабрадор.

Морські течії:

Гольфстрім, Північно-Атлантичний, Північна  пасатна,

 Південна  пасатна, Течія Західних Вітрів.


Успіху вам!
Все буде Україна!




УРОК № 45

6-А клас,  25.02,   6-Б клас,  26.02 (асинхронно)

ТЕМА:    Чи «працюють» і «живляться» річки

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  42  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   РІЧКА

3.  Виконайте   ТЕСТИ

4. На контурну карту нанести:

Моря:

Чорне, Азовське, Середземне, Червоне, Берингове, 

   Охотське, Японське, Баренцове, Карибське.

Глибоководні жолоби:

Маріанський 

Протоки:

Гібралтарську, Керченську, Беринга, Мозамбіцька,

 Дрейка,   Босфор.

Затоки:

Біскайська, Перська, Бенгальська, Мексиканська, Гвінейська, Велика Австралійська, Гудзонова 

Острови:

Гренландія, Великобританія, Мадагаскар, Шрі-Ланка, 

Великі   Зондські (Калімантан,  Нова Гвінея),  Японські, 

 Великі Антильські (Куба, Гаїті).

Півострови:

Аравійський, Скандинавський, Індостан, Індокитай,  

 Кримський, Сомалі, Лабрадор.

Морські течії:

Гольфстрім, Північно-Атлантичний, Північна  пасатна,

 Південна  пасатна, Течія Західних Вітрів.


Успіху вам!
Все буде Україна!




УРОК № 44

6-А клас,  19.02,   6-Б клас,  19.02 (асинхронно)

ТЕМА:    Що ми знаємо про життя річки

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  41  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    РІЧКИ ТА ЇХ ЧАСТИНИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 43

6-А клас,  18.02,   6-Б клас,  19.02 (асинхронно)

ТЕМА:   На що багатий Світовий океан та як людина використовує ці багатства

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  40  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    БАГАТСТВА ВОД СВІТОВОГО ОКЕАНУ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!






УРОК № 42

6-А клас,  12.02,   6-Б клас,  12.02 (синхронно)

ТЕМА:  Чи рухається вода у Світовому океані

 ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  39  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    РУХ ВОДИ В ОКЕАНІ

3.  Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 41

6-А клас,  11.02,   6-Б клас,  12.02 (синхронно)

ТЕМА: Які властивості вод Світового океану   


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  38  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ВЛАСТИВОСТІ ВОД СВІТОВОГО ОКЕАНУ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!




УРОК № 40

6-А клас,  05.02,     6-Б клас,  05.02 (синхронно)

ТЕМА:    Що таке Світовий океан


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  37  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    СВІТОВИЙ ОКЕАН

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 39

6-А клас,  04.02,     6-Б клас,   (асинхронно)

ТЕМА:    Урок узагальнення. 
Діагностична робота №3


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  24 - 36  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентації по темі "АТМОСФЕРА"

3.  Виконайте  ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!




УРОК № 38

6-А клас,  29.01,     6-Б клас,  29.01 (синхронно)

ТЕМА:    Який взаємозв’язок між людиною та атмосферою


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  36  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    ЛЮДИНА І АТМОСФЕРА

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!




УРОК № 37

6-А клас,  28.01,     6-Б клас,  29.01 (синхронно)

ТЕМА:     Які атмосферні явища є несприятливими


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  35  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   АТМОСФЕРНІ ЯВИЩА

3.  Виконайте    ТЕСТИ

4. Мініпроєкт «Небезпечні/ рідкісні атмосферні явища своєї місцевості»

Успіху вам!
Все буде Україна!






6-А клас,  22.01,     6-Б клас,  22.01 (синхронно)

ТЕМА:     Урок-практикум. Клімат своєї місцевості 


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф №  34  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС та дайте письмово відповіді на п'ять питань у Завданні 1.

2. Перегляньте   презентацію  попереднього уроку для отримання відповідей

3.  Зробіть фото роботи та надішліть мені
 
Успіху вам!
Все буде Україна!





6-А клас,  21.01,     6-Б клас,  22.01 (синхронно)

ТЕМА:     Чому на Землі різний клімат 


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  32  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   КЛІМАТ

3.  Виконайте  ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!



ІІ СЕМЕСТР



УРОК № 34

6-А клас,  15.01,     6-Б клас,  15.01 (асинхронно)

ТЕМА:     Як розподіляється тепло на поверхні Землі


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  31  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ТЕПЛОВІ ПОЯСИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 33

6-А клас,  14.01,     6-Б клас,  15.01 (синхронно)

ТЕМА:     Хто живе у хмарах.
Урок-практикум. Побудова діаграми кількості опадів 


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи №  30  ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   АТМОСФЕРНІ ОПАДИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!








ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗАОЧНИКІВ 

УРОК № 32

6-А клас,  25.12,     6-Б клас,  26.12 (асинхронно)

ТЕМА:    ПОВТОРЕННЯ  


ЗАВДАННЯ:

1. Повторіть теми "Атмосфера" і "Літосфера"   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2.  Домашнє завдання: 

 ГАРНО ПРОВЕСТИ КАНІКУЛИ😉

Успіху вам!
Все буде Україна!


УРОК № 31

6-А клас,  24.12,     6-Б клас,  25.12 (синхронно)

ТЕМА:     Урок-практикум. Визначення абсолютної і відносної вологості повітря


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи № 28   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    ВОЛОГІСТЬ

3.  Домашнє завдання: 

ЗНАЙДІТЬ П'ЯТЬ РЕЧЕЙ, ЯКІ ЗМУШУЮТЬ ВАС РАДІТИ ЖИТТЮ😉

Успіху вам!
Все буде Україна!




УРОК № 30

6-А клас,  18.12,     6-Б клас,  19.12 (синхронно)

ТЕМА:     Як вода потрапляє в атмосферу


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи № 28   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ВОДА В АТМОСФЕРІ. ХМАРИ

3.  Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!





УРОК № 29

6-А клас,  17.12,     6-Б клас,  18.12 (синхронно)

ТЕМА:     Як утворюється вітер та яке його значення


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи № 27   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ВІТЕР  та   ВІТЕР'

Ознайомтеся з відео про смерчі   СМЕРЧ

3.  Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!


 



УРОК № 28

6-А клас,  11.12,     6-Б клас,  12.12 (синхронно)

ТЕМА:     Урок-практикум.
Розв’язування задач на визначення температури повітря та атмосферного тиску


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграф № 26    ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентації 👉  ТЕМПЕРАТУРА ПОВІТРЯ  та   АТМОСФЕРНИЙ ТИСК

3.  Виконайте   завдання УРОКУ-ПРАКТИКУМУ № 26 на ст. 112 номери 2, 3, 4, 6, 7 в зошиті, 
зробіть фото, надішліть мені

4. Завдання № 8 для найрозумніших! 12 балів за виконання💥

Успіху вам!
Все буде Україна! 






УРОК № 27

6-А клас,  10.12,     6-Б клас,  11.12 (синхронно)

ТЕМА:     Чому змінюється атмосферний тиск


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи № 26   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   АТМОСФЕРНИЙ ТИСК

3.  Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 






УРОК № 26

6-А клас,  04.12,       6-Б клас,  05.12

ТЕМА:     Як нагрівається атмосферне повітря


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи № 25   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   ТЕМПЕРАТУРА ПОВІТРЯ

3.  Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 




УРОК № 25

6-А клас,  03.12,       6-Б клас,  04.12

ТЕМА:    Яку будову має атмосфера 


ЗАВДАННЯ:

1.  Прочитайте параграфи № 24   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію   БУДОВА АТМОСФЕРИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 






УРОК № 24

6-А клас,  27.11,       6-Б клас,  28.11

ТЕМА:     Урок узагальнення. 
Діагностична робота №2


ЗАВДАННЯ:

1.  Повторіть параграфи № 13 - 23   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентації попередніх уроків    

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 





УРОК № 23

6-А клас,  26.11,       6-Б клас,  27.11

ТЕМА:     Як використовують корисні копалини

ЗАВДАННЯ:

1. Для виконання завдань нам необхіден № 22   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    КОРИСНІ КОПАЛИНИ

3.  Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 




УРОК № 22

6-А клас,  20.11,       6-Б клас,  21.11

ТЕМА:    Чим мінерали відрізняються від гірських порід

ЗАВДАННЯ:

1. Для виконання завдань нам необхіден № 21   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте   презентацію    ГІРСЬКІ ПОРОДИ І МІНЕРАЛИ  та 


3.  Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 




УРОК № 21

6-А клас,  19.11,       6-Б клас,  20.11

ТЕМА:    Урок-практикум
                                          Як працювати з фізичними картами

ЗАВДАННЯ:

1. Для виконання завдань нам необхіден № 20   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте знову презентацію  РЕЛЬЄФ

3.  Виконайте  завдання у підручнику № 1 (ст. 83) - у вигляді таблиці та завдання № 7, ст.84 - 85,  зробіть фото, надішліть мені

Успіху вам!
Все буде Україна! 





УРОК № 20

6-А клас,  13.11,       6-Б клас,  14.11

ТЕМА:   Яким буває рельєф суходолу і дна океану 

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграфи № 19   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентаці  РЕЛЬЄФ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

4. На контурну карту нанесіть не менше 10 об'єктів, згаданих у презентації, зробіть фото, надішліть мені

Успіху вам!
Все буде Україна! 




УРОК № 19

6-А клас,  12.11,       6-Б клас,  13.11

ТЕМА:   Урок-практикум
Як визначати форми рельєфу  

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграфи № 17   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентації    ВИСОТА НА ПЛАНІ І КАРТІ (за бажанням)

3.  Виконайте в зошиті завдання  параграфу 18, ст. 74-76, № 1, 2, 3, 4, 8. Фото мені


Успіху вам!
Все буде Україна! 







УРОК № 18

6-А клас,  06.11,       6-Б клас,  07.11

ТЕМА:     Як визначають висоту точок місцевості

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграфи № 17   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентації    ВИСОТА НА ПЛАНІ І КАРТІ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 







УРОК № 17

6-А клас,  05.11,       6-Б клас,  06.11

ТЕМА:    Як зовнішні процеси на Землі формують рельєф 

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграфи № 16   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентації    ЗОВНІШНІ ПРОЦЕСИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 






УРОК № 16

6-А клас,  23.10,       6-Б клас,  24.10

ТЕМА:     Чому бувають землетруси та відбувається виверження вулканів

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграфи № 15   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентації    ЗЕМЛЕТРУСИ І ВУЛКАНИ

3.  Виконайте    ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 







УРОК № 15

6-А клас,  22.10,       6-Б клас,  23.10

ТЕМА:    Чому рухаються літосферні плити

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграфи № 14   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентації     ЛІТОСФЕРНІ ПЛИТИ

3.  Виконайте   ТЕСТИ

4. На контурній карті підишіть назви літосферних плит, зробіть фото, надішліть мені  

Успіху вам!
Все буде Україна! 







УРОК № 14

6-А клас,  16.10,       6-Б клас,  17.10

ТЕМА:   Яку будову має Земля та літосфера

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграфи № 13   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентації     ЛІТОСФЕРА

3.  Виконайте  ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 










УРОК № 13

6-А клас,  15.10,       6-Б клас,  16.10

ТЕМА:   Урок-узагальнення. Контрольна робота № 1

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграфи № 1-12   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентації за попередні уроки   

3.  Виконайте  ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна! 






УРОК № 12

6-А клас,  09.10,       6-Б клас,  10.10

ТЕМА:   Урок-практикум
Як на планах місцевості й географічних картах 
визначити напрямки на об’єкти та відстані між ними

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 12   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентації за попередні уроки   

3. Виконайте в зошиті завдання практичної ст.48-49:
1 - 1,2,3,4
3 - 1,2.
 Зробіть фото, надішліть мені

Успіху вам!
Все буде Україна! 

 



УРОК № 11

6-А клас,  08.10,       6-Б клас,  09.10

ТЕМА:   Як легенда карти допомагає нам отримати інформацію

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 11   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентацію  ЛЕГЕНДА КАРТИ

3. Виконайте  ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!



 

УРОК № 10

6-А клас,  02.10,       6-Б клас,  03.10

ТЕМА:    Яку інформацію можна отримати з  картографічних джерел 

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 10   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентацію   ГЕОГРАФІЧНІ КАРТИ

3. Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!
Все буде Україна!



   

УРОК № 9

6-А клас,  01.10,       6-Б клас,  02.10

ТЕМА:    Які бувають масштаби

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 9   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентацію  МАСШТАБ

3. Виконайте   ТЕСТИ

Успіху вам!

Все буде Україна!


УРОК № 8

6-А клас,  25.09,       6-Б клас,  26.09

ТЕМА:   Чим географічна карта відрізняється від плану місцевості

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 8   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентацію   КАРТИ

3.Тестів не буде 

Зайдіть у журнали, подивіться ваші оцінки з географії, їх має бути чотири. У деяких немає жодної. Тому ті, в кого є борги, здавайте їх, а ті, в кого немає боргів, відпочивайте! Якщо виникнуть питання - пишіть в особисті😀
 
Успіху вам!

Все буде Україна!






УРОК № 7

6-А клас,  24.09,       6-Б клас,  25.09

ТЕМА:  Які є способи зображення Землі

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 7   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Перегляньте презентацію  СПОСОБИ ЗОБРАЖЕННЯ ЗЕМЛІ

3. Дайте відповіді на   ТЕСТИ
 
Успіху вам!

Все буде Україна!





УРОК № 6

6-А клас,  18.09,       6-Б клас,  19.09

ТЕМА:  Глобус як модель Землі: види, умовні знаки, напрямки

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 6   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Або перегляньте презентацію     ГЛОБУС або   ГЛОБУС-МОДЕЛЬ ЗЕМЛІ

3.  Виконайте   ПРАКТИЧНУ РОБОТУ ст.28-29 , номери завдань 2, 3, 4 - письмово в зошиті, а також намалюйте дві півкулі, підпишіть на них Північний полюс, Південний полюс, екватор, нульовий меридіан, півкулі: північну, південну, західну, східну. Фото роботи надішліть або в групу, або в особисті
 
УСПІХУ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!

 

 

УРОК № 5

6-А клас,  17.09,       6-Б клас,  18.09

ТЕМА: Які рухи здійснює наша планета

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 5   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Або перегляньте презентацію     РУХИ ЗЕМЛІ ТА ЇХ НАСЛІДКИ  

3.  Виконайте   ТЕСТИ
 
Успіху вам!

Все буде Україна!






УРОК № 4

6-А клас,  11.09,       6-Б клас,  12.09

ТЕМА:  Яка форма і розміри Землі

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 4   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Або перегляньте презентацію     ЗЕМЛЯ  

3.  Виконайте   ТЕСТИ
 
Успіху вам!

Все буде Україна!








УРОК № 3

6-А клас,  10.09,       6-Б клас,  11.09

ТЕМА:  Як організувати власне спостереження

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 3   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Або перегляньте презентацію   СПОСТЕРЕЖЕННЯ

3. Тестів не буде
 
Успіху вам!

Все буде Україна!






УРОК № 2

6-А клас,  04.09,       6-Б клас,  04.09

ТЕМА: Що допомагає вивчати Землю  

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 2   ПІДРУЧНИК 6 КЛАС

2. Або перегляньте презентацію   Що допомагає вивчати Землю

3. Дайте відповіді на  ТЕСТИ
 
Успіху вам!

Все буде Україна!





УРОК № 1 
6-А  клас, 03.09,  6-Б  клас, 04.09

Вітаю вас  з початком нового навчального року!

Для роботи нам знадобляться:

електронний підручник Географія 6 клас
зошит на 18 аркушів у клітинку,
атлас для 6 класу (можна електронний),
контурні карти світу  (друковані або електронні) 

Протягом вивчення тем ви будете виконувати практичні роботи, наносити на контурні карти географічні об*єкти , робити фото і відправляти  у нашу групу у вайбері.

Оцінювання буде відбуватись відповідно критеріїв навчальних досягнень здобувачів освіти:
 

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) розрізняє окремі географічні явища чи об'єкти (гори і рівнини, суша і океан, село і місто, галузь і т. д.) та з допомогою вчителя знаходить їх на карті

2

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює окремі факти на елементарному рівні, розрізняє один або кілька запропонованих географічних об'єктів і з допомогою вчителя намагається знайти їх на карті

3

Учень (учениця) дає нечіткі характеристики географічних об'єктів; за допомогою вчителя знаходить їх на карті, може самостійно розрізнити окремі географічні поняття

 

II. Середній

4

Учень (учениця) частково відтворює текст підручника, дає нечітке визначення основних понять і термінів за допомогою вчителя. Називає відповідно до теми конкретного уроку компоненти географічної оболонки та складові господарства; повторює за зразком практичну роботу; під час відповіді намагається користуватись географічною картою

5

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу без розкриття причинно-наслідкових зв'язків, описує географічні об'єкти чи явища за типовим планом. Намагається робити висновки без підтвердження їх прикладами; частково володіє обов'язковою географічною номенклатурою

6

Учень (учениця) самостійно дає більшість визначень, передбачених темою уроку, відтворює значну частину вивченого матеріалу у відповідності з його викладом у підручнику. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) має достатні географічні знання й застосовує їх для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про природні та суспільні явища, уміє вести спостереження за навколишнім середовищем; достатньо володіє картографічним матеріалом

8

Учень (учениця) засвоїв основні уявлення, поняття й категорії географічної науки про Землю та господарську діяльність людини. Застосовує здобуті знання на практиці, використовуючи прийоми аналізу статистичних даних про господарство і населення, показує їх зміну в часі. Уміє наводити приклади взаємодії людини і природи; знає обов'язкову географічну номенклатуру

9

Учень (учениця) на достатньому рівні володіє навчальним матеріалом, може застосовувати його для виконання практичних робіт; має чіткі уявлення про компоненти природи та просторову організацію господарства; пояснює причинно-наслідкові зв'язки у природі й господарстві; майже безпомилково працює з картографічним матеріалом

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) усвідомлює сучасну географічну картину світу, здійснює оцінку певних процесів та явищ, передбачених навчальною програмою; пояснює прикладне значення географічних знань, дає розгорнуту відповідь, відбирає необхідні знання; вільно застосовує більшість географічних понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним матеріалом

11

Учень (учениця) має глибокі знання про об'єкт вивчення, застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження й висновки, уміє працювати з рекомендованими вчителем джерелами географічної інформації; на високому рівні аналізує та використовує картографічну інформацію

12

Учень (учениця) володіє ґрунтовними географічними знаннями в межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення; самостійно аналізує природні та суспільні явища, робить відповідні висновки й узагальнення; здатний розв'язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує


 

ТЕМА: ГЕОГРАФІЯ ЯК НАУКА ПРО ЗЕМЛЮ

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитайте параграф № 1 до ст. 7 Географія 6 клас

2. Перегляньте презентацію  Географія

3. Поміркуйте, людям яких професій необхідні знання географії

4. Тестів сьогодні не буде

УСПІХІВ ВАМ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!






























 
 

2 коментарі:

  1. Добрий день, Оксано Анатоліївна! В тесті за 21.04.2021 я не згоден з відповіддю на питання про населення.На цьому ж сайті який Ви нам дали було написано 7,8 мрлд, а в тесті 7,2 млрд.

    ВідповістиВидалити