6 КЛАС
ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ
6-А клас, 23.05, 6-Б клас, 23.05 (асинхронно)
УРОК № 68. Інформаційний проєкт «Чи можуть позитивні емоції продовжити життя?»
6-А клас, 22.05, 6-Б клас, 22.05 (синхронно)
УРОК № 67. Що означає жити в екостилі.
Життя в екостилі та позитивні емоції.6-А клас, 16.05, 6-Б клас, 16.05 (синхронно)
УРОК № 66. Чому клімат стає теплішим.
Парниковий ефект.6-А клас, 15.05, 6-Б клас, 15.05 (синхронно)
УРОК № 65. Як людина впливає на взаємозв’язки у природі.
Вплив діяльності людини на взаємозв’язки в природі.6-А клас, 09.05, 6-Б клас, 09.05 (асинхронно)
УРОК № 64. Для чого підкорюють найвищі вершини та досліджують найнебезпечніші місця світу.
Підкорення найвищих вершин світу.6-А клас, 08.05, 6-Б клас, 08.05 (синхронно)
УРОК № 63. Для чого досліджують океани та атмосферу.
Дослідження океанів і атмосфери6-А клас, 02.05, 6-Б клас, 02.05 (асинхронно)
УРОК № 62. Як полярники проводять дослідження в екстремальних умовах.
Мистецтво виживання Підкорення полюсів Землі. Робота полярників на станції Вернадського.
6-А клас, 01.05, 6-Б клас, 01.05 (синхронно)
УРОК № 61. Як циклічні процеси в природі впливають на організм людини.
Вплив циклічних процесів у природі на організм людини.6-А клас, 25.04, 6-Б клас, 25.04 (синхронно)
УРОК № 60. Як розвивати пам’ять та увагу.
Пам’ять і увага. Мозок – орган, який керує діяльністю організму.6-А клас, 24.04, 6-Б клас, 24.04 (синхронно)
УРОК № 59. Як зрозуміти та розвинути свої здібності.
Здібності та можливості людини. Як зрозуміти та розвинути свої здібності.
6-А клас, 18.04, 6-Б клас, 18.04 (асинхронно)
УРОК № 58. УЗАГАЛЬНЕННЯ
6-А клас, 17.04, 6-Б клас, 17.04 (синхронно)
УРОК № 57. Практична робота 4 «Квітковий годинник на подвір’ї»
«Пристосування організмів до змін пір року»;
6-А клас, 11.04, 6-Б клас, 11.04 (асинхронно)
УРОК № 56. Які є біологічні ритми організмів.
Періодичні зміни середовища життя і пристосування до них організмів.6-А клас, 10.04, 6-Б клас, 10.04 (асинхронно)
УРОК № 55. Як живуть тварини і рослини серед людей.
Життя рослин і тварин серед людей6-А клас, 04.04, 6-Б клас, 04.04 (синхронно)
УРОК № 54. Які є взаємозв’язки організмів у наземних екосистемах та у ґрунті.
Взаємозв’язки
в лісі й парку. Організми луки й городу, взаємозв’язки між ними та довкіллям.
6-А клас, 03.04, 6-Б клас, 03.04 (асинхронно)
УРОК № 53. Як живуть організми у водоймах.
Взаємозв’язки в прісній водоймі, морі чи океані6-А клас, 21.03, 6-Б клас, 21.03 (асинхронно)
УРОК № 52. Які є угруповання організмів.
Угруповання організмів, природні і створені людиною.6-А клас, 20.03, 6-Б клас, 20.03 (синхронно)
УРОК № 51. Як організми пристосовуються уникати зустрічі з ворогами або
захищатись
від них.
6-А клас, 14.03, 6-Б клас, 14.03 (асинхронно)
УРОК № 49. Практична робота 3
«Складання ланцюгів живлення водойми, парку, лісу, поля, грядки (на вибір)»
* моделювання ситуації
«Якщо зникне організм
(вибраний), то як це вплине на інші організми?»
*складання буклетів про
отруйні рослини і тварин
6-А клас, 13.03, 6-Б клас, 13.03 (синхронно)
УРОК № 49. Хто кого чи що їсть
Ланцюги живлення.6-А клас, 07.03, 6-Б клас, 07.03 (синхронно)
УРОК № 48. Як взаємопов’язані організми між собою.
Паразити
і хижаки.
Нахлібники
і квартиранти. Партнери.
6-А клас, 06.03, 6-Б клас, 06.03 (синхронно)
УРОК № 47. Хто мешкає в ґрунті.
Умови ґрунту як середовища життя і пристосування його жителів.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 28.02, 6-Б клас, 28.02 (синхронно)
УРОК № 46. Життя на землі й у небі.
Наземно-повітряне середовище і пристосування до життя в ньому рослин і тварин.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 27.02, 6-Б клас, 27.02 (синхронно)
УРОК № 45. Як пов’язана між собою жива і нежива природа.
Чи зручно жити у воді.
Середовище життя, чинники неживої природи.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 21.02, 6-Б клас, 21.02 (асинхронно)
УРОК № 44. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 20.02, 6-Б клас, 20.02 (асинхронно)
УРОК № 43. Що було, є і буде у Всесвіті.
Сучасні уявлення про Всесвіт. Наше місце у ВсесвітіЗАВДАННЯ:
6-А клас, 14.02, 6-Б клас, 14.02 (асинхронно)
УРОК № 42. Інформаційний проєкт «Які тварини і рослини побували в космосі?»;
«Імена України в космосі».ЗАВДАННЯ:
• «Імена України в космосі»,
оформити результат у вигляді малюнку, схеми, тексту і надіслати мені
6-А клас, 13.02, 6-Б клас, 14.02 (синхронно)
УРОК № 41. Що таке системи світу.
Геоцентрична та геліоцентрична моделі Всесвіту.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 07.02, 6-Б клас, 07.02 (синхронно)
УРОК № 40. Малеча Сонячної системи.
Як земляни шукали життя в Сонячній системі.
Пошуки життя в Сонячній системі.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 06.02, 6-Б клас, 06.02 (синхронно)
УРОК № 39. Які бувають планети.
Загальна характеристика планет земної групи та планет-гігантів.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 31.01, 6-Б клас, 31.01 (синхронно)
УРОК № 38. Сонячна система
Оптичні телескопи та радіотелескопи.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 30.01, 6-Б клас, 30.01 (синхронно)
УРОК № 37. Навіщо астрономам телескопи.
Оптичні телескопи та радіотелескопи.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 24.01, 6-Б клас, 24.01 (синхронно)
УРОК № 36. Твої власні астрономічні спостереження
Твої власні астрономічні спостереження. Бінокль.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 23.01, 6-Б клас, 23.01 (синхронно)
УРОК № 35. Що таке сузір’я
Небесна сфера. Зоряне небо. Сузір’я.ЗАВДАННЯ:
ІІ СЕМЕСТР
6-А клас, 17.01, 6-Б клас, 17.01 (асинхронно)
УРОК № 34. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 16.01, 6-Б клас, 16.01 (синхронно)
УРОК № 33. Як ростуть і розвиваються різні організми
Як ростуть рослини, тварини, людина.
Таємниці індивідуального розвитку різних організмів.
Життєві цикли рослин і тварин. Тривалість життя
ЗАВДАННЯ:
КІНЕЦЬ ПЕРШОГО СЕМЕСТРУ
6-А клас, 27.12, 6-Б клас, 27.12 (асинхронно)
УРОК № 32. Повторення
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 26.12, 6-Б клас, 27.12 (синхронно)
УРОК № 31. Практична робота 2 «Розмноження рослин»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 20.12, 6-Б клас, 20.12 (асинхронно)
УРОК № 30. Як розмножуються організми
Порівняння типів розмноження рослин:
нестатеве (спороутворення у папоротеподібних), статеве і вегетативне.
Форми розмноження тварин.
6-А клас, 19.12, 6-Б клас, 20.12 (синхронно)
УРОК № 29. Чим важлива подразливість для організмів.
Різноманітність рухів рослин. Види руху тварин. Подразливість рослин і тварин.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 13.12, 6-Б клас, 13.12 (синхронно)
УРОК № 28. Чому всі організми дихають.
Як дихають рослини. Різноманітність органів і способів дихання тварин.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 12.12, 6-Б клас, 12.12 (синхронно)
УРОК № 27. Як живляться різні організми.
Фотосинтез. Мінеральне живлення рослин.
Рослини, які поєднують фотосинтез з іншими способами живлення.
Різноманітність їжі, способів живлення і систем травлення тварин.
Поняття про перетворення речовин в організмі людини (від травної
системи до клітини).
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 06.12, 6-Б клас, 06.12 (асинхронно)
УРОК № 26. Чому відбуваються затемнення
Місяця і Сонця. Фази Місяця.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 05.12, 6-Б клас, 06.12 (синхронно)
УРОК № 25. Чому є день і ніч та пори року.
Зміна дня і ночі; зміна пір року. Добовий та орбітальний рухи ЗемліЗАВДАННЯ:
6-А клас, 29.11, 6-Б клас, 29.11 (асинхронно)
УРОК № 24. Чим для землян важливий Місяць
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 28.11, 6-Б клас, 29.11 (синхронно)
УРОК № 23. Практична робота 1 «Приготування та розділення сумішей»;
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 22.11, 6-Б клас, 22.11 (асинхронно)
УРОК № 22. Чи існують чисті речовини.
Чисті речовини та суміші. Однорідні та неоднорідні суміші. Способи розділення сумішей.
Повітря та морська вода – природні суміші. Зворотні та незворотні зміни речовин.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 21.11, 6-Б клас, 22.11 (синхронно)
УРОК № 21. Що нас оточує.
Речовини навколо тебе. Основні речовини, що входять до складу атмосфери (кисень, азот, вуглекислий газ), гідросфери (вода) та літосфери (пісок, вапняк, вугілля).ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 15.11, 6-Б клас, 15.11 (синхронно)
УРОК № 20. УЗАГАЛЬНЕННЯ
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 14.11, 6-Б клас, 15.11 (асинхронно)
УРОК № 19. Чи можуть дерева розмовляти
Як поширюється звук? Швидкість звуку. Як ми чуємо? Вплив звуків на організм людини.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 08.11, 6-Б клас, 08.11 (синхронно)
УРОК № 18. Чому комар пищить.
Джерела та характеристики звуку.Чи
можуть дерева розмовляти
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 07.11, 6-Б клас, 08.11 (синхронно)
УРОК № 17. Чи може тіло бути невидимим.
Прозорі, непрозорі та напівпрозорі предмети. Поняття про закони поширення світла.Як
ми бачимо.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 25.10, 6-Б клас, 25.10 (синхронно)
УРОК № 16. Чи зустрічається світло з тінню
Світло і тінь. Природні та штучні джерела світла. Прямолінійне поширення світла.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 24.10, 6-Б клас, 25.10 (синхронно)
УРОК № 15. Чому майбутнє за електромобілями
Електромобілі. Поняття про перетворення та передачу електроенергії.НЯ:
6-А клас, 18.10, 6-Б клас, 18.10 (синхронно)
УРОК № 14 : ВИВЧАЄМО РІДНИЙ КРАЙ: МОЄ ЗЕЛЕНЕ МІСТО - ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬК
6-А клас, 17.10, 6-Б клас, 18.10 (синхронно)
УРОК № 13. ВИВЧАЄМО РІДНИЙ КРАЙ: ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКЕ ВОДОСХОВИЩЕ
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 11.10, 6-Б клас, 11.10 (синхронно)
УРОК № 12. Де можна використовувати електричний струм.
Електроприлади. Правила безпечної поведінки з електроприладами.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 10.10, 6-Б клас, 11.10 (синхронно)
УРОК № 11. Що таке електричне коло і як його складати.
Електричне коло. Елементи електричних кіл. Складання електричних кіл. Дії електричного струму.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 04.10, 6-Б клас, 04.10 (синхронно)
УРОК № 10. Чим небезпечний електричний струм.
Провідники та ізолятори. Блискавка. Правила безпечної поведінки під час грози.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 03.10, 6-Б клас, 04.10 (синхронно)
УРОК № 9. Чому протилежності притягуються.
Електризація тіл. Взаємодія наелектризованих тіл.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 27.09, 6-Б клас, 27.09 (синхронно)
УРОК № 8. Звідки береться пара.
Пароутворення.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 26.09, 6-Б клас, 27.09 (синхронно)
УРОК № 7. Чому тваринам і рослинам не холодно під снігом
Теплопередача.
Поняття про передачу тепла у твердих тілах, рідинах і газах.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 20.09, 6-Б клас, 20.09 (синхронно)
УРОК № 6. Чому колеса потяга стукають.
Теплове розширення твердих тіл, рідин і газів.
Негативні впливи теплового розширення.
Використання ефектів теплового
розширення
ЗАВДАННЯ:
2. Перегляньте відео 👉
3. Тестів не буде
БАЖАЮ ВАМ УСПІХУ!
6-А клас, 19.09, 6-Б клас, 20.09 (синхронно)
УРОК № 5. Чи завжди потрібно поспішати
Величини, що описують рух. Швидкість.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 13.09, 6-Б клас, 13.09 (синхронно)
УРОК № 4. Що таке рух та які бувають рухи
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 12.09, 6-Б клас, 13.09 (синхронно)
УРОК № 3. Чому в природі все взаємопов’язано
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 06.09, 6-Б клас, 06.09 (синхронно)
УРОК № 2. Чому змінюються професії.
Природничі науки, STEM і професії майбутньогоЗАВДАННЯ:
6-А клас, 05.09; 6-В клас, 06.09 (синхронно )
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 1. НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ ПРИРОДУ
ВІТАЮ ШЕСТИКЛАСНИКІВ З ПОЧАТКОМ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ!
ДЛЯ ПОДАЛЬШОЇ РОБОТИ НАМ ЗНАДОБЛЯТЬСЯ:
ЗОШИТ У КЛІТИНКУ НА 18 АРКУШІВ,
РІЗНОКОЛЬОРОВІ ОЛІВЦІ І РУЧКИ,
ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК 6 КЛАС
УРОК № 1. Що вивчають науки про природу.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 12.09, 6-Б клас, 13.09 (синхронно)
УРОК №
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 23.05.2024, 6-В клас, 20.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 136. Країни світу. Країни Океанії та Австралії
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 23.05.2024, 6-В клас, 20.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 135. Країни світу.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 23.05.2024, 6-В клас, 20.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 134. Країни світу. Країни Океанії та Австралії
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 21.05.2024, 6-В клас, 20.05.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 133. Країни світу. Країни Африки
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 16.05.2024, 6-В клас, 16.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 132. Узагальнення з теми «Пізнаємо себе та світ». Країни Південної Америки
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 16.05.2024, 6-В клас, 16.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 131. Екологічний транспорт. Країни Північної Америки
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 14.05.2024, 6-В клас, 15.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 130. Інформаційний пошук. Вплив транспорту з двигунами внутрішнього згорання на довкілля. Країни Азії
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 14.05.2024, 6-В клас, 13.05.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 129. Сталий туризм та його принципи. Країни Європи
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 09.05.2024, 6-В клас, 09.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 128. Альтернатива пластиковій/поліетиленовій упаковці.
Інтеграція України у ЄС
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 09.05.2024, 6-В клас, 09.05.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 127. Сортування. Компостування.
9 травня - День Європейського Союзу
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 07.05.2024, 6-В клас, 08.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 126. Дослідження. «Скільки сміття викидає твоя родина?»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 07.05.2024, 6-В клас, 06.05.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 125. Система «Нуль відходів»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 02.05.2024, 6-В клас, 02.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 124. Дослідження «Яким є твій спосіб життя сьогодні?»
Вплив людини на літосферу
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 05.04.2024, 6-В клас, 02.05.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 123. Життя в екостилі та позитивні емоції.
Вплив людини на гідросферу
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 30.04.2024, 6-В клас, 01.05.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 122. Парниковий ефект.
Інформаційний пошук.
Участь України в міжнародному співробітництві з охорони навколишнього середовища.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 30.04.2024, 6-В клас, 29.04.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 121. Вплив діяльності людини на взаємозв’язки в природі.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 25.04.2024, 6-В клас, 25.04.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 120. Екстремальні місця проживання людей
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 25.04.2024, 6-В клас, 25.04.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 119. Вплив людини на природу
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 23.04.2024, 6-В клас, 24.04.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 118. Практичне завдання.
Створення інфографіки (плакату) «Перша допомога» (сонячні опіки і тепловий удар, обмороження).
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 23.04.2024, 6-В клас, 22.04.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 117. Квест «Подаємо сигнали про допомогу»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 18.04.2024, 6-В клас, 18.04.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 116. Сучасні екстремальні подорожі. Моє зелене місто
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 18.04.2024, 6-В клас, 18.04.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 115. Квест "Заблукали у лісі"
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 16.04.2024, 6-В клас, 17.04.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 114. Дослідження джунглів Амазонки.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 16.04.2024, 6-В клас, 15.04.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 113. Підкорення найвищих вершин світу.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 11.04.2024, 6-В клас, 11.04.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 112. Де взяти воду?
Перегляд інформаційних відеороликів
(конденсація, очищення, опріснення води).
Практичне завдання. Виготовлення посудини для пиття з паперу.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 11.04.2024, 6-В клас, 11.04.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 111. Дослідження океанів і атмосфери.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 09.04.2024, 6-В клас, 10.04.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 110. Робота полярників на українській станції Вернадського.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 09.04.2024, 6-В клас, 08.04.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 109. Підкорення полюсів Землі.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 04.04.2024, 6-В клас, 04.04.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 108. Інформаційний пошук. «Винаходи Леонардо да Вінчі»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 04.04.2024, 6-В клас, 04.04.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 107. Вплив циклічних процесів у природі на організм людини.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 02.04.2024, 6-В клас, 03.04.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 106. Практичне завдання. Складання раціону харчування «Смаколики для мозку»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 02.04.2024, 6-В клас, 01.04.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 105. Мозок – орган, який керує діяльністю організму.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 21.03.2024, 6-В клас, 21.03.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 104. Практичне завдання. Практикувати вправ на перевірку та розвиток спостережливості, уваги, витривалості, гостроти зору, швидкості реакції на світловий і звуковий сигнали.
ЗАВДАННЯ:
УРОК № 103. Пам'ять та увага
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 20.03.2024, 6-В клас, 19.03.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 102. Здібності та можливості людини.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 18.03.2024, 6-В клас, 19.03.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 101. Здібності та можливості людини.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 14.03.2024, 6-В клас, 14.03.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 100. Узагальнення з теми «Пізнаємо взаємозв’язки у природі»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 14.03.2024, 6-В клас, 14.03.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 99. Дискусія «Біоритми людини, її продуктивність і лікування.»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 12.03.2024, 6-В клас, 13.03.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 98. Розробка квіткового годинника на подвір’ї школи.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 12.03.2024, 6-В клас, 11.03.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 97. Таємниці життя денних і нічних тварин. Пристосування організмів до змін пір року.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 07.03.2024, 6-В клас, 07.03.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 96. Інформаційний пошук.
Як живуть організми на березі морів чи океанів між припливами.
Як птахи здійснюють перельоти без GPS.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 07.03.2024, 6-В клас, 07.03.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 95. Періодичність зміни середовища життя і пристосування до них організмів.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 05.03.2024, 6-В клас, 06.03.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 94. Життя рослин і тварин серед людей. Виживання в пустелях.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 05.03.2024, 6-В клас, 04.03.2024 - перші уроки (асинхронно)
УРОК № 93. Взаємозв’язки організмів у ґрунті.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 29.02.2024, 6-В клас, 29.02.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 92. Організми лугу й городу, взаємозв’язки між ними та довкіллям.
Дискусія «Чому потрібно постійно доглядати грядку?»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 29.02.2024, 6-В клас, 29.02.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 91. Взаємозв’язки в лісі й парку.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 27.02.2024, 6-В клас, 28.02.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 90. Взаємозв’язки в прісній водоймі, морі чи океані.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 27.02.2024, 6-В клас, 26.02.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 89. Угруповання організмів, природні і створені людиною.
Дискусія «Відмінність та подібність природних і штучних угруповань»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 22.02.2024, 6-В клас, 22.02.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 87. Пристосування рослин і тварин, щоб не бути з’їденими чи знайденими.
ЗАВДАННЯ:
УРОК № 88. Складання інфографіки (буклету) про отруйні рослини і тварини місцевості і першу допомогу при отруєнні, укусі.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 20.02.2024, 6-В клас, 21.02.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 86. Тренінг-гра для співвіднесення рослин/тварин, їхнього середовища життя та пристосування до середовища існування.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 20.02.2024, 6-В клас, 19.02.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 85. Ланцюги живлення
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 15.02.2024, 6-В клас, 15.02.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 83. Паразити і хижаки.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 15.02.2024, 6-В клас, 15.02.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 84. Нахлібники і квартиранти. Партнери.
Правила поведінки із собаками.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 13.02.2024, 6-В клас, 14.02.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 82. Організми як середовище життя.
Інформаційний пошук. Паразити домашніх тварин.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 13.02.2024, 6-В клас, 12.02.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 81. Умови ґрунту як середовище життя і пристосування його жителів.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 08.02.2024, 6-В клас, 08.02.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 80. Наземно-повітряне середовище і пристосування до життя у ньому рослин і тварин.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 0.02.2024, 6-В клас, 07.02.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 79. Водне середовище і пристосування до його умов рослин і тварин.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 06.02.2024, 6-В клас, 07.02.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 78. Середовище життя, чинники неживої природи.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 06.02.2024, 6-В клас, 05.02.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 77. Узагальнення «Пізнаємо Сонячну систему»
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 01.02.2024, 6-В клас, 01.02.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 76. Інформаційний проект «Імена України в космосі».
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 01.02.2024, 6-В клас, 01.02.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 75. Наше місце у Всесвіті.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 30.01.2024, 6-В клас, 31.01.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 74. Сучасні уявлення про Всесвіт.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 30.01.2024, 6-В клас, 29.01.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 73. Геоцентрична та геліоцентрична моделі Всесвіту.
Практичне завдання. Створення моделей Всесвіту з пластиліну.ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 25.01.2024, 6-В клас, 25.01.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 72. Проекти освоєння та колонізації Сонячної системи.
Інформаційний пошук. «Перші кроки до колонізації Марса».ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 25.01.2024, 6-В клас, 25.01.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 71. Пошуки життя в Сонячній системі.
Інформаційний пошук. «Які тварини і рослини побували в космосі?».ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 23.01.2024, 6-В клас, 24.01.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 70. Супутники та кільця планет.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 23.01.2024, 6-В клас, 22.01.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 69. ВСЕСВІТ.
Інформаційний пошук. Планети та карликові планети.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 18.01.2024, 6-В клас, 18.01.2024 - другі уроки (асинхронно)
УРОК № 68. Планети-гіганти.
ЗАВДАННЯ:
6-А клас, 18.01.2024, 6-В клас, 18.01.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 67. Загальна характеристика планет земної групи.
ЗАВДАННЯ:
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО
6-А клас, 16.01.2024, 6-В клас, 17.01.2024 - другі уроки (синхронно)
УРОК № 66. Малі тіла. Метеороїди.
ЗАВДАННЯ:
ВІТАЮ З ПОЧАТКОМ ДРУГОГО СЕМЕСТРУ!
6-А клас, 16.01.2024, 6-В клас, 15.01.2024 - перші уроки (синхронно)
УРОК № 65. Планети та карликові планети.
ЗАВДАННЯ:
Немає коментарів:
Дописати коментар