5 КЛАС. ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ ЗЕМЛІ
УРОК № 22.
УРОК № 21. Яку форму і розміри має Земля
Форма, розміри Землі. Основні напрямки на глобусі та карті. Паралелі, меридіани.УРОК № 20. Як утворюються гірські породи
Гірські породи і
мінерали. Які бувають корисні копалини. Метали
і неметали.
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 14. УРОК - УЗАГАЛЬНЕННЯ
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 13. Моє зелене місто
РЕЧОВИНА | РЕЗУЛЬТАТ |
цукор | |
сіль | |
олія | |
борошно | |
кава | |
оцет |
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 13. ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ У ГАЗІВ
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИН
УРОК № 10. Які властивості у твердих тіл
Розташування рух та взаємодія частинок у твердих тілах, рідинах і газах. Властивостей твердих тіл на основі знань про будову речовини. Механічні (твердість, пластичність, пружність, крихкість, міцність) та магнітні властивості твердих тіл. Застосування властивостей твердих тіл.РОЗДІЛ ІІ. ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИН
УРОК № 9. З чого все складається
Частинки речовини – атоми та молекули.РОЗДІЛ ІІ. ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИН
УРОК № 8. Що нас оточує
Тіла та їхні характеристики. Речовини та їхні властивості.РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 7. Урок узагальнення. Повторення
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 6. Урок узагальнення
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 5. Практична робота №1
Вимірювання температури повітря і води.РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 4. Що таке фізичні величини і як їх вимірювати
Фізична величина. Одиниця фізичної величини. Вимірювальні прилади та інструменти (лінійка, вимірювальна стрічка, рулетка, важільні терези, мензурка, мірний циліндр, термометр, лупа, мікроскоп, телескоп, барометр, годинник, секундомір). Маса. Еталон маси та довжини. Температура. Об’єм. Час. Ціна поділки.РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 3. Як шукати відповіді на запитання
Роль органів чуття у вивченні природи.РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 2. Як стати винахідником
Патенти природи.
Винаходи та відкриття.
5-Б клас, 04.09 - 1 УРОК
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 1. ЯК НАУКА ЗМІНЮЄ СВІТ. НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ ПРИРОДУ
ВІТАЮ П*ЯТИКЛАСНИКІВ З ПОЧАТКОМ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ!
ДЛЯ ПОДАЛЬШОЇ РОБОТИ НАМ ЗНАДОБЛЯТЬСЯ:
ЗОШИТ У КЛІТИНКУ НА 18 АРКУШІВ,
РІЗНОКОЛЬОРОВІ ОЛІВЦІ І РУЧКИ,
ПІДРУЧНИК.
5-А клас, 5-Б клас, 04.11
УРОК № 12. Що таке елемент? Склад та класифікація
РЕЧОВИНА | РЕЗУЛЬТАТ |
цукор | |
сіль | |
олія | |
борошно | |
кава | |
оцет |
.png)
УРОК № 3. Як шукати відповіді на запитання.
Дослідницький метод.
Спостереження, гіпотеза, експеримент
ЗАВДАННЯ:
1. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ЦІКАВИЙ МАТЕРІАЛ
2. ЯКЩО НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ - ПРОЧИТАЙТЕ ПАРАГРАФ № 3 ЗА ПОСИЛАННЯМ Підручник 5 клас
3.ЧАС ПЕРЕВІРИТИ ВАШІ ЗНАННЯ!
Запишіть у зошиті число, домашня робота. Дайте письмово відповіді на запитання (питання не переписуйте, тільки номер питання і відповідь). Зробіть фото вашої роботи і прикріпіть файл ТУТ
ОБОВ*ЯЗКОВО У ГУГЛ-ФОРМІ ПІДПИШІТЬ ПРІЗВИЩЕ І ІМ*Я
1. Завдяки якій рослині Жорж де Местрель винайшов застібку-липучку?:
а) кульбабі,
б) реп*яху,
в)соняшнику.
2. Що або хто може бути об*єктами спостережень? (три приклади)
3. Дослідження явища за спеціально обраних, або створених у лабораторії умовах називається:
а) спостереження,
б) моделювання,
в) експеримент.
4. Надані приклади запишіть у два стовпчики у таблицю.
У кожному стовпчику має бути по три приклади
Таблицю накресліть у зошиті:
ОБ*ЄКТИ | ЯВИЩА |
1. 2. 3. | 1. 2. 3. |
Приклади об*єктів і явищ: глобус, око людини, обертання Місяця навколо Землі, кругообіг води у природі, квітка, виверження вулкану.
5*.(Для тих, хто хоче найвищу оцінку!)
Виконайте завдання № 3 на ст.17 (експеримент з крейдою та олівцем)
Результат у довільній формі запишіть у зошит.
БАЖАЮ ВАМ УСПІХУ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
5-А клас, 02.09; 5-Б клас, 02.09
РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ
УРОК № 1. ЯК НАУКА ЗМІНЮЄ СВІТ. НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ ПРИРОДУ
ВІТАЮ П*ЯТИКЛАСНИКІВ З ПОЧАТКОМ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ!
ДЛЯ ПОДАЛЬШОЇ РОБОТИ НАМ ЗНАДОБЛЯТЬСЯ:
ЗОШИТ У КЛІТИНКУ НА 18 АРКУШІВ,
РІЗНОКОЛЬОРОВІ ОЛІВЦІ І РУЧКИ,
ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК.
МИ ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ ПРИРОДУ І ЗПЕРШОЮ НАШОЮ ТЕМОЮ МОЖНА ОЗНАЙОМИТИСЬ ТУТ
НА СТ.4 ІНША, АЛЕ НЕ МЕНШ ЦІКАВА ТАБЛИЦЯ
ЯКЩО НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ - ПРОЧИТАЙТЕ ПАРАГРАФ № 1
БАЖАЮ ВАМ УСПІХУ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
5-А клас, 06.09; 5-Б клас, 06.09
УРОК № 2. ЯК СТАТИ ВИНАХІДНИКОМ.
ВИНАХОДИ, ЯКІ ЛЮДИ ЗАПОЗИЧИЛИ У ПРИРОДИ
МИ ПРОДОВЖУЄМО ВИВЧАТИ ПРИРОДУ І З ДРУГОЮ НАШОЮ ТЕМОЮ МОЖНА ОЗНАЙОМИТИСЬ ТУТ
ЯКЩО НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ - ПРОЧИТАЙТЕ ПАРАГРАФ № 2.
БАЖАЮ ВАМ УСПІХУ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!






















Немає коментарів:
Дописати коментар